Pokaż lewy panel

Pierścień uszczelniający wału, wał korbowy BMW 3 (E30) 316 i

Sortuj po: Nazwie towaru  |  Cenie  |  Kodzie  |  Dostępności
CORTECO
12012579 COR
CORTECO
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 110
Wysokość 1 [mm]: 12
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
dla numeru OE: 11141255012
12013416 COR
CORTECO
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 55
Wysokość 1 [mm]: 12
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: od strony czołowej
AJUSA
15014100 AJS
AJUSA
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
średnica zewnętrzna [mm]: 55
Wysokość [mm]: 12
Strona zabudowy: od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika: M10 B18 (184KA)
15039400 AJS
AJUSA
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 12
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika: M10 B18 (184KA)
SWAG
20 92 1073 SWG
SWAG
Szerokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,069
20 92 1074 SWG
SWAG
Szerokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,046
CORTECO
20019546 COR
CORTECO
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 110
Wysokość 1 [mm]: 12
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
Rodzaj gwintu: Gwint zmienny
dla numeru OE: 11142247164
FEBI BILSTEIN
21073 FEB
FEBI BILSTEIN
Szerokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,069
21074 FEB
FEBI BILSTEIN
Szerokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg]: 0,046
ELRING
301.870 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A/BS
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Materiał: PTFE (Polytetrafluorethylen)/FPM (Fluor-Kautschuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z tuleją montażową
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
TOPRAN
500 764 HP
TOPRAN
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 12
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Materiał uszczelnienia wargowego: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Materiał: AEM (kauczuk etylenowo-akrylowy)
ELRING
587.044 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
średnica zewnętrzna [mm]: 55
Wysokość [mm]: 12
Wysokość 2 [mm]: 9
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: ASW
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: od strony czołowej
ELRING
702.994 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Wysokość [mm]: 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A/BS
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
3RG
80140 3RG
3RG
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]: 90
średnica zewnętrzna [mm]: 110
Szerokość [mm]: 13
VICTOR REINZ
81-19866-10
VICTOR REINZ
Materiał: ACM (poliakryl-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 35
średnica zewnętrzna [mm]: 55
Wysokość [mm]: 12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Wysokość 1 [mm]: 9
Strona zabudowy: od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika: M10 B18 (184KA)