Pokaż lewy panel

Pierścień uszczelniający wału, wał korbowy TOYOTA LAND CRUISER PRADO (_J15_) 2.7 (TRJ150_, TRJ155_, TRJ150R, TRJ150W)

Sortuj po: Nazwie towaru  |  Cenie  |  Kodzie  |  Dostępności
CORTECO
19034443 COR
CORTECO
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 48
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 68
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy: od strony czołowej
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
AJUSA
15049400 AJS
AJUSA
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Wysokość [mm]: 7
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
Strona zabudowy: od strony czołowej
15049500 AJS
AJUSA
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
średnica zewnętrzna [mm]: 106
Wysokość [mm]: 8,5
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
BGA
OS2340 BGA
BGA
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Wysokość [mm]: 9
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 106
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 88
CORTECO
19035185 COR
CORTECO
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 88
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 106
Wysokość 1 [mm]: 8,5
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
49416194 COR
CORTECO
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 48
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 68
Wysokość 1 [mm]: 7
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Strona zabudowy: od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
ELRING
853.500 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Wysokość [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: AS
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: od strony czołowej
884.630 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
średnica zewnętrzna [mm]: 106
Wysokość [mm]: 8,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: AS
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
933.500 ELR
ELRING
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Wysokość [mm]: 10
Wysokość 2 [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: AS
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowa: z uszczelką wargową przeciwpyłową
Strona zabudowy: od strony czołowej
PAYEN
NJ200 PAY
PAYEN
Wysokość [mm]: 7
Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827SS RD
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
Strona zabudowy: od strony czołowej
NK055 PAY
PAYEN
Wysokość [mm]: 8,7
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
średnica zewnętrzna [mm]: 106
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: 827S LD
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
VICTOR REINZ
81-10576-00
VICTOR REINZ
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Wysokość [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Wysokość 1 [mm]: 10
Rok prod. od: 2015/07
Strona zabudowy: od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
81-53337-00
VICTOR REINZ
Materiał: MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
średnica zewnętrzna [mm]: 106
Wysokość [mm]: 8,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Rok prod. do: 2015/06
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
81-53337-10
VICTOR REINZ
Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 88
średnica zewnętrzna [mm]: 106
Wysokość [mm]: 8,5
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint lewoskrętny
Rok prod. od: 2015/07
Strona zabudowy: Od strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE
81-53649-00
VICTOR REINZ
Materiał: MVQ (silikon-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]: 48
średnica zewnętrzna [mm]: 68
Wysokość [mm]: 7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału: A SL
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rok prod. do: 2015/06
Strona zabudowy: od strony czołowej
TECDOC-Nr silnika: 2TR-FE