Pokaż lewy panel

Uszczelka, głowica cylindrów BMW X1 (E84) sDrive 18 d

Sortuj po: Nazwie towaru  |  Cenie  |  Kodzie  |  Dostępności
AJUSA
10189000 AJS
AJUSA
Grubość [mm]: 1,45
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,92
Liczba wycięć/otworów: 1
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
10189010 AJS
AJUSA
Grubość [mm]: 1,55
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,92
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,03
Liczba wycięć/otworów: 2
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
10189020 AJS
AJUSA
Grubość [mm]: 1,65
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 1,03
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,18
Liczba wycięć/otworów: 3
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
BGA
CH8545 BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,45
dla numeru OE: 11128509146
CH8545A BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,55
dla numeru OE: 11127806247
CH8545B BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,65
dla numeru OE: 11128509148
CH8546 BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,55
CH8546A BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,6
CH8546B BGA
BGA
Grubość [mm]: 1,65
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
DRM22201 DRM
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Grubość [mm]: 1,65
Średnica [mm]: 84,7
Nazwa handlowa silnika: N47N
DRM22202 DRM
DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Grubość [mm]: 1,65
ELRING
019.321 0D 05- /2K/
ELRING
Grubość [mm]: 1,55
Grubość zabudowy [mm]: 1,55
Liczba otworów: 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,92
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,03
Średnica [mm]: 84,7
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 3
Rok prod. od: 2012/02
Kod silnika: N47N
019.331 0D 05- /3K/
ELRING
Grubość [mm]: 1,65
Grubość zabudowy [mm]: 1,65
Liczba otworów: 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 1,03
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,18
Średnica [mm]: 84,7
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 3
Rok prod. od: 2012/02
Kod silnika: N47N
575.051 ELR
ELRING
Grubość [mm]: 1,45
Grubość zabudowy [mm]: 1,45
Liczba otworów: 1
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,92
Średnica [mm]: 84,7
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 3
Rok prod. od: 2012/02
Kod silnika: N47N
658.190 ELR
ELRING
Grubość [mm]: 1,45
Grubość zabudowy [mm]: 1,45
Liczba otworów: 1
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 0,92
Średnica [mm]: 85
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 5
Rok prod. do: 2012/06
658.200 ELR
ELRING
Grubość [mm]: 1,55
Grubość zabudowy [mm]: 1,55
Liczba otworów: 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 0,92
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,03
Średnica [mm]: 85
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 5
Rok prod. do: 2012/06
658.210 ELR
ELRING
Grubość [mm]: 1,65
Grubość zabudowy [mm]: 1,65
Liczba otworów: 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm]: 1,03
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm]: 1,18
Średnica [mm]: 85
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
Liczba warstw: 5
Rok prod. do: 2012/06
FAI AUTOPARTS
HG1757A FAI
FAI AUTOPARTS
Grubość [mm]: 1,4
Liczba wycięć/otworów: 2
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
HG1757B FAI
FAI AUTOPARTS
Grubość [mm]: 1,5
Liczba wycięć/otworów: 3
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
HERTH+BUSS JAKOPARTS
J1252179 HBJ
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Materiał: Metal
Średnica cylindra [mm]: 84,7
Liczba wycięć/otworów: 1
Grubość [mm]: 1,45
J1252180 HBJ
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Materiał: Metal
Średnica cylindra [mm]: 84,7
Liczba wycięć/otworów: 2
Grubość [mm]: 1,55
J1252181 HBJ
HERTH+BUSS JAKOPARTS
Materiał: Metal
Średnica cylindra [mm]: 84,7
Liczba wycięć/otworów: 3
Grubość [mm]: 1,65
PAYEN
AG5010 PAY
PAYEN
Grubość [mm]: 1,46
Liczba wycięć/otworów: 1
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
Rok prod. do: 2010/02
AG5020 PAY
PAYEN
Grubość [mm]: 1,56
Liczba wycięć/otworów: 2
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
Rok prod. do: 2010/02
AG5030 PAY
PAYEN
Grubość [mm]: 1,66
Liczba wycięć/otworów: 3
Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową
TECDOC-Nr silnika: N47 D20 C
Rok prod. do: 2010/02