Pokaż lewy panel

Zwroty i reklamacje

Informacja o odstąpieniu od umowy

 
 
 
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
 

Informacje od sprzedającego:

Nie przyjmujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem;

Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas;

Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu

 
Opis procedury reklamacji:
 
Sprzedający odpowiada za wady, które wystąpią 2 lata po zakupie chyba że producent przewiduje inaczej 

Możesz żądać:

    - naprawy

    - wymiany produktu na nowy

Jeśli powyższe żądania nie doprowadzą do usunięcia wad, możesz domagać się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

 

Jak zgłosić reklamację?

Wyślij do nas wadliwy towar wraz z protokołem reklamacyjnym który znajdziesz na naszej stronie w plikach do pobrania.

Najlepiej zadzwoń do nas przeprowadzimy Cię przez proces reklamacyjny.