W pełni syntetyczny olej silnikowy przygotowany specjalnie do pojazdów hybrydowych. Ten produkt oferuje doskonałą wydajność i ochronę we wszystkich warunkach eksploatacji. Chroni silnik w ciężkich warunkach uruchamiania lub cyklach zatrzymywania/uruchamiania występujących w pojazdach hybrydowych. Ta ochrona jest zapewniona poprzez staranny dobór specjalnych dodatków uszlachetniających przeznaczonych do poprawienia ochrony przed utlenianiem, korozją i zużyciem.
Olej silnikowy zaprojektowany do stosowania w pojazdach hybrydowych i niehybrydowych wymagających spełniania norm ACEA C5 API: SN, SP z klasą lepkości SAE 0W-20.
Unikatowa formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę
Oleje Valvoline serii Hybrid C przygotowano z użyciem specjalnie wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających i przeciwutleniających, aby zapewnić zwiększony poziom ochrony w zakresie utleniania, korozji i zużycia, w szczególności w przypadku pojazdów hybrydowych.
Ochrona przed zużyciem
Ulepszone dodatki uszlachetniające zapobiegające zużyciu zapewniają dłuższą żywotność silnika i utrzymywanie sprawności pojazdu.
Cykle częstego zatrzymywania
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji zapewnia trwałość silnika w nawet najtrudniejszych cyklach częstego zatrzymywania. Poprawiony przepływ oleju i wysoka reaktywność w niskich temperaturach zmniejszają zużycie w najbardziej trudnych warunkach cyklów częstego zatrzymywania/uruchamiania silnika.
Kontrola osadów
Ulepszona kontrola poziomu sadzy w celu zapobieżenia przedwczesnemu obniżeniu jakości oleju.
Tolerancja na wodę
Doskonała tolerancja na wodę i oddzielanie wody w celu zapobieżenia formowaniu szlamu.
Stabilność oksydacyjna
Polepszona stabilność w zakresie oksydacji zapewnia trwałość silnika nawet w najbardziej trudnych cyklach częstego zatrzymywania/uruchamiania silnika.
Pojazdy niehybrydowe (konwencjonalne)
Oleje silnikowe Valvoline Hybrid C-Series można również używać w silnikach konwencjonalnych, wymagających olejów spełniających normy ACEA: C5, API: SP i API: SN z klasą lepkości SAE 0W-20.
Przedwczesny zapłon przy niskiej prędkości obrotowej
Zapewniona ochrona przed przedwczesnym zapłonem przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI)
Info o transportach i płatnościach